اعلام حمایت حزب وحدت ملی افغانستان از تیم اصلاحات و همگرایی!
وبلاگ تفریحی پرستوی مهاجر
بهترین وبلاگ تفریحی و سرگرمی مهاجرین افغانی (پرستوی مهاجر)

به گفته وی مردم با انتخاب آگاهانه بهترین تیم را که با عقاید و فرهنگ مردم آشنا بوده و همیشه همراه مردم بوده را مشخص و سرنوشت وطن را به دست وطن دوستان و مدافعان این سرزمین قرار دهند.
استاد اکبری علاوه کرد: حزب وحدت ملی اسلامی افغانستان که در بستر جهاد رشد کرده و مسیر مبارزه را با تحمل مشقت و قبول خطر طی کرده در شرایط کنونی که ملت بزرگ افغانستان بعد از حماسه آفریدن در ۱۶ حمل در ۲۴ جوزا حماسه بزرگتری را ایجاد خواهند کرد. این حزب مسئولانه و بعد از ارزیابی دقیق تصمیم گرفته با تمام توان از تیم اصلاحات وهمگرایی همه جانبه حمایت خود را اعلام بدارد.
رئیس حزب وحدت ملی افغانستان تاکید کرد: ما آنچه از این تیم انتظار داریم این است که همراه با ارزش های جهاد و با ارج نهادن با مجاهدین واقعی برای حل مشکلات این کشور فعالیت خود را در چوکات دین و ارزش ها وقف خدمت ملت مسلمان افغانستان انجام دهند.
به گفته او، رهبری تیم اصلاحات و همگرایی کسانی نیستند که خبر جهاد و مقاومت و ایستادگی مردم را از امواج رادیوها شنیده باشند، بلکه اینها خود سنگرنشین و در کنار مردم بوده اند.
وی ادامه داده افزود: رهبری این تیم خبر در خون تپیدن عزیزان و شهیدان وطن را از رونامه ها و رسانه ها نشنیده، بلکه در کنار مردم بوده و بدن شهیدان را به آغوش گرفتند و حامل درد مردم هستند و ارزش هایی را که مردم در پای آن قربانی داده است، ارج خواهند گذاشت.
همچنین استاد محمد محقق معاون دوم تیم اصلاحات و همگرایی در بین مردم گفت: موج بیداری ملت ما به گونه ای است که روزها برای تدبیر جلسات حمایتی کفایت نمی کند و فرصت ها بسیار کم است که این نشان دهنده این است ملت افغانستان تصمیم خود را گرفته اند و این اجتماع عموم مردم افغانستان نشان دهنده پیروزی ملت افغانستان است.
او افزود: ما این قول را به مردم می دهیم که در صورت حمایت، این تیم تا قله پیروزی به همراه مردم خواهد بود.
به گفته وی، در قدم اول بیرق اسلام بالای هر چیزی در این سرزمین خواهد بود.
وی گفت: در قدم دوم ما معتقد اسلام اعتدالی و میانه رو و سازگار با معیارهای بین الملی هستیم، ولی متاسفانه گرایش هایی از اسلام از سوی برخی حلقات ارائه می شود که حتی موجب بدنامی اسلام می شود.
او تصریح کرد: ما از خصومت و تروریزم و توسل به زور در هر جای جهان بیزاریم و معیار ما برای گسترش اسلام آیه خداوند است که گفت: ای پیامبر مردم را دعوت کن به سوی راه پرودرگار با دانش و استدلال نیکو"
وی در اخیر گفت: امروز اکثریت قاطع جهان به خدا معتقد هستند و ما معتقد هستیم در پرتو توحید می توان جهانی عاری از ظلم و جنگ داشته باشیم و افغانستان به عنوان جزئی از جهان به صلح جهانی و امنیت منطقه هست و دولت آینده ما در کنار جهانیان با تروریزم مقابله کرده و افغانستان را خانه امن می سازیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط علیرضا احمدی
آخرین مطالب